Jag är så trött på att vara trött!!!

Nu är klockan snart halv elva. När sa jag att jag skulle upp och börja idag? Jo, klockan nio. Jag gick upp typ kvart över, men sitter fortfarande här och ser ut som ett nyvaket troll, och stirrar tomt framför mig med en halvliters kopp kaffe i handen. Nu har jag ju i alla fall förmått mig själv att starta datorn och det är ju ett framsteg. Nu gäller det bara att klicka upp det jag borde läsa just nu istället för en massa tidningar och bloggar som jag lätt fastnar i annars.

Har nog inte så mycket att förtälja om dagen. Den blir tråkig...det vet jag redan. En kompis kommer iofs vid halv tre och tar en kopp kaffe, det kan ju bli denna dags höjdpunkt?! Sen i morgon måste jag träffa mina klasskompisar och bevisa att jag minsann läst in allt jag borde läst.

Hmm...nåt annat intressant? Wells tog sig vidare igår kväll igen!! =) Klart jag tvingade mina vänner att titta på körslaget ibland mellan Buzz-omgångarna. Ingen i mitt sällskap kommer nånsin ifrån detta. Inte så länge Falkenberg klamrar sig fast. Sen när dom åker ut, då e det skitsamma... Fattar förresten inte vad Erik Segerstedts kör gör kvar i programmet?? Kan det va för alla fjortisar som sitter hemma och röstar på "Snygg-Erik"? Visst jag kan tycka lite synd om Erik för han har verkligen ingen erfarenhet av sånt här, men kören är verkligen tråkig....samma gäller Magnus "Barbados" Carlsson. Igår försökte Erik sig på en "kupp" och lät sina eminenta bandmedlemmar Danny och Mattias ta ton i låten. Det hjälpte tydligen, för han och hans kör blev kvar...
Vem bestämde förresten att Erik Segerstedt skulle kallas för Snygg-Erik? Erik är inte speciellt snygg. Han ser ut som en 15-åring med skäggstubb och är ungefär 152,5 cm lång skulle jag gissa. Söt möjligtvis men inte snygg. Vem är snygg? Hmm... Robert deNiro i 50-årsåldern; det vill säga för 10-15 år sen, är snygg! Nån mer? Se! Jag kommer inte ens på någon mer!? Har PÅ rikigt suttit i kanske 4-5 minuter och funderat! Kommer inte på nån! Har svårt att bara lägga vikt vid ett utseende och säga DEN är snygg! JO! Jag vet; Tobias i Lets Dance e snygg!! Gay i och för sig så jag har väl inte direkt nån chans, men detta kom jag på i fredags när jag tvingade mig att se programmet pga Blondinbellas lilla dans. Jag tänker infoga två bilder på de snygga männen, så ser ju alla vilken samstämmig smak jag har vad gäller mäns utseende: Förresten: Hur faan kom jag in på detta??! Nån som kommer ihåg? Jo, det va ju "Snygg-Eriks" fel...

Snacka om att åldras med stil?!
Bild snodd från expressen.se
Så nu har jag fördrivit tillräckligt med tid för denna gången, eftersom jag MÅSTE sätta igång nu! So long mina vänner så hörs vi säkerli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0