Idag SKALL jag gå och lägga mig i tid!

Japp det ska jag! Det har jag minsann bestämt nu! Jag ska jobba i morgon kl 9 så nu finns det ingen återvändo, måste sova, och det väldigt snart... Suttit vid datorn nu en stund, men sängen får mitt sällskap nu i stället! Hur trevligt det än kan va.... hrmmm...

Va hos en vän och drack lite kaffe innan. Hon e alltid lika förstående. Gud va man behöver en sån människa i livet! Tog väääldigt lång tid innan jag vågade öppna mig, men när jag väl gjorde det var det totalt värt det! Hon är den enda i min närhet som vet precis allt om mig och det va jättemysigt att få sitta och prata av sig om veckans och livets bravader ;-) Nyfiken i en strut e hon oxå... ;-) Tur att jag kunde hålla tyst om nåt annars hade hon väl dött stackarn', ha ha!!

Insåg att jag missat världens roligaste Ben Stiller på Tv..så ful som han är kan ju ingen va!? Ikväll va det DodgeBall! hur skoj som helst, men jag iofs sett det 100 gånger så jag överlever nog...Får väl se om det går nåt annat sövande på tv som kan hjälpa mig med att somna in...gå och lägga sig i sängen e ju knappast nåt alternativ när det gäller mig. Då drar min hjärna igång på högsta volym, osså maler den och maler och maler...så i det ljudet kan man ju inte sova ;-)

puss puss
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0