Hemma igen!

Nu är jag tillbaks hemma i tryggheten. Allt gick väl bra...blev ungefär som jag sa; halvstelt och ytligt. Men e det så dom vill ha det så är det!

Bjudit hit bror på mat ikväll...vi e ungefär likadana vi två. Har vi inget sällskap så skiter vi i att äta, eller kokar på sin höjd nudlar i micron ;-) Så jag tänkte att vi får slå våra ensama själar ihop ikväll...  Sista ensama dagen i morgon. Blandade känslor måste jag säga. Klart att livet inte är på topp när man är ensam, det ska jag inte påstå. Dock vill man ju inte hålla fast vid något bara för att slippa va själv. Samma sak gäller ju då det handlar om att ge sig in i något nytt. Måste vara noga med att utvärdera på vilka grunder man gör sina val....

Lyssnar på U2 "I still havn't found what I'm lookin' for". Den versionen de gör med Springsteen självklart. Finns massa videoklipp där de gamla rockrävarna slått sig samman. Kul tycker jag! Bon Jovi och Springsteen e me en klockren kombination. För å inte tala om Sting i The River....hmm...Annars lyssnar jag sällan på U2...tycker dom är lite halvtråkiga...Synd. Gillar Bono's röst som faan, mer tonsäker och bättre röstmässigt än Springsteen. Det Springsteen erbjuder mig som jag är totalt förälskad i är en passion, en känsla....- och ett jäkla låtskriveri! Så det så!

Kan tänka mig att det lär komma fler inlägg ifrån mig under kvällen. Antar att brorsan inte vill sitta och hålla sin tråkiga syster sällskap heeela kvällen.... =)

//L

Kommentarer
Postat av: D

oj oj oj... vad det skriker... sliter och drar i ditt hjärta =) jag ksa väga mitt ego mot mitt bekräftelsebehov nu, det blir ett kämpigt avgörande.. kommer på en blogg, nära dig!



/D

2009-01-06 @ 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0