Hemma igen!

Äntligen hemma efter en lång, trög dag på jobbet! Bara suttit med tråkerier så som krav och annat idag...det är sånt jag gillar minst med mitt jobb! Om inte ens vi som arbetar på stället kan hålla reda på alla regler och lagar hur skall man då kunna förvänta sig att kunderna skall göra det?! Dessutom så är vi sämst på att ta på oss ansvar för när det är vi som gjort fel, och så får vi sitta och kräva kunderna på massa pengar sen som är felaktigt utbetalda. Det känns ju jätteschysst?! Visst...det finns de som fuskar med allt dom kommer åt, och det är ju skönt att komma åt dom idioterna, men majoritetsvis skulle jag gissa att kraven som ställs är till personer som missat nåt, eller begått misstag...

Det har ju inte hunnits hända speciellt mycket idag, mer än att jobba. Ska snart laga lite mat. Wok med kyckling och grönsaker blir det idag! Ska ha min kompis "kocken" på besök, så prestationsnivån e på topp! Gissar att hon inte bryr sig speciellt mycket, men jag gör ju det!! Man vet att typ allt man lagar skulle hon kunna laga 10 gånger bättre!

I morgon är det dags för jobb på mitt jobb nr.2. Ska väl bli sådär kul antar jag...Jag gillar ju inte nåt av mina jobb speciellt mycket tyvärr! Tänk om man hade kunnat göra det, så bra allt hade vart då! Tur är det ju att jag trivs i skolan!

Får se om det kommer nåt inlägg senare....beror ju på hur mkt kul det händer innan natten =)

Puss //L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0