hemma igen!!

Nu är jag hemma från en underbart rolig dag på arbetet!!!! Jaa, ok det var ironiskt...Det hände inte mycke skoj idag heller! Sitter mest och gäspar! Arbetsuppgifterna jag har nu är så fruktansvärt monotona! En av anledningarna till att jag hellre pluggar! MÅSTE ha hjärnaktivitet! Annars dör jag! Jag fixar verkligen inte att bara "va"... 24 h intellektuell stimulans tack!!! frågan är om jag någonsin kommer hitta ett sånt jobb?! Jag kommer ju fullkomligt att deppa ihop om jag skulle va tvungen...

Blir nog inge köande i helgen i alla fall! På ett sätt skönt, men faan så nervöst att sitta via tlf och internet och försöka köpa biljetter!! Köar du så har du ju en möjlighet att styra själv i hur många timmar innan du vill komma i alla fall, här e det ju verkligen rent lotteri! E det nån som e sugen på att åka till Sthlm i helgen och köa åt mig så kan ni säga till! Jag kan erbjuda lite ersättning kanske??! En picnickorg och 200 spänn kanske?! ...Ingen?! Nähä...va förvånad jag blir ;-)

Ikväll händer nog inge spännande. Ska fortsätta läsa det som jag började läsa i sängen i går kväll...

Nåt tråkigt e att min favvoblogg stängt ner.... *gråååt* Va ska jag nu göra på kvällarna/dagarna/morgonen??? Du kan väl starta upp en ny bara för mig?? Snälla?! Nä, seriöst förstår jag att man blir less när folk inte kan ge fan i ens saker, men överväg i alla fall att fortsätta vännen! Jag tror det är kört att komma in me nya lösenord, samt att det känns som att idioten som bröt sig in i bloggen vunnit nåt på detta...kan inte hjälpa att känna så och det är skit!!

Kanske blir ett inlägg lite senare!

Puss!

//L

Kommentarer
Postat av: D

Har inget internet så jag ser inte vad du skriver ;-)

2009-01-21 @ 20:22:28
Postat av: Anonym

Det gör du ju visst.... skojare där ;-)

2009-01-21 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0