Helt galet!!

Fasen vilken omtumlande dag! Strax efter jag skrev mitt förra inlägg släpper dom biljetter till en tredje konsert den 7/6! Har inte hört nånting om en tredje konsert innan så det blev ju lite panik!! Vi kunde ju inte bestämma oss heller! Vi höll på och vela fram och tillbaks...Först och främst; har man 2000 spänn att lägga på Springsteen biljetter idag?! Orkar vi 3 konserter med tanke på hur trött man ändå var efter 2 stycken på Ullevi i somras?! Men efter väldigt kort överläggning konstaterade vi att vi KNAPPAST tänker lämna Sthlm efter två konserter när man vet att det är en kvar! Så ja, det blev tickets till den tredje oxå. Helt sjukt! 3 spelningar på 4 dagar!! Men shit va kul det skall bli. Även om det är med skräckblandad förtjusning just nu! Samt att jag får definitivt leva på nudlar resten av månaden...

Har sen sist varit hos en kompis och druckit kaffe och tjötat lite skit. Läst lite grann oxå, vilket jag skall fortsätta med nu! Annars har det väl inte hänt speciellt mycket...

Får se om vi höres nåt mer ikväll, måste plugga, laga mat och sen e det ju favvo-TV kväll ikväll! Lipstick Jungle och Prison Break!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0