hejsan!

Nu va det kvällning igen! Shit va dagarna går fort nu när man kommit igång igen! Vi satt med skolan till halv sju idag. Lite halvjobbigt me så långa dagar men det e ju kul så då funkar det. Vi blev nästan lite ovänner idag, jag och mina kära classmates. Men det e så det ska va! Det e ju alla vilda och intressanta diskussioner som motiverar och lär en tycker jag! Så länge man inte börjar bråka på rikigt så berikar bara diskussionerna. Vi e nog kompisar i morrn igen ;-)

Hon jag ska plugga me i morrn frågade om jag inte kunde köra hem till henne i morgon, å det kunde jag väl... Bara det att jag har drygt 7 mil hem till henne så det är lite långt. Blir ju nästan 15 mil fram och tillbaks. Mitt bensinkort vägrar funka oxå, så det blir till att tanka upp bilen med mitt vanliga kort i morgon! Fan va störd jag blir! Det e ju knappast första gången det händer. Antingen vägrar automaten ta emot kortet (som nu) eller är automaten helt svart och död (som igår). Jävla Uno-X!

En annan jobbig sak just nu e att jag måste springa över till en kompis och hämta kaffe... det va det enda krav jag hade på min sambo idag efter att han slutat jobbet vid fyra; va snäll och köp kaffe! men nej då! Fick precis höra att det va mitt fel för att jag inte påminnde honom mer än en gång...Mmm, sa jag då!

Jaha...har det hänt nåt annat kul här då? Tror inte det faktiskt... I morgon och torsdag ser väl ut ungefär som de andra dagarna denna veckan gjort! Sen på torsdagkväll blir jag utbjuden på middag av min kära familj! Tror jag ska fira med en öl eller två ;-) Sen har jag fredag, lördag och söndag ledigt innan den hårda verkligheten startar! F*ck! Vill inte! Känns ju sådär med i och med att jag tillbaks till ett jobb på måndag som jag vet att jag ska sluta den sista februari. Känns ju inte så bra att gå dit och lägga ner massa energi när man vet att man inte kommer att va kvar. Börjar ju jobba heltid på mitt andra jobb första mars så jag får väl stå ut tills dess. Säg inte detta till nån: jag har anmält mig till en kurs på avancerad nivå på högskolan som börjar på måndag...Jag ska gå dit och kolla läget, så får vi se om jag slutför eller inte. Jag har SÅ svårt att slita mig från skolan!! Dräper väl mig själv om jag ska läsa magisterexamen samtidigt som jag jobbar heltid + halvtid på ett annat ställe? Men men, jag ska ju bara kolla läget..............JO faktiskt!! ;-)

Nä, nu har jag nog inte så mycket mer att berätta om! Får väl se om jag återkommer senare!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0