Hej...

Usch vet inte om jag har så mycket mer att tillägga idag heller....har helt tappat min inspiration för att skriva! Känner mig rätt tom faktiskt, men vänta ni! En dag här kommer säkerligen blockeringen släppa och ni får ett inlägg lika långt som Sverige... =)

Vet inte vad jag ska hitta på idag. Jobbar inte i alla fall, vilket är rätt skönt. Iom att jag går på timmar för tillfället, kan jag ju styra över saker och ting själv. Så skulle man alltid ha det. Ska väl antagligen läsa lite oxå...e inte klar med kompendiet i forskningsmetodik jag började på häromdagen.Kom på efter halva att jag tolkat hela skiten fel, så jag fick börja om med en helt ny insikt i vad som egentligen stod där. Lite kämpigt, men så e det...

E för övrigt inne i en Dylan-period nu...Har aldrig nånsin uppskattat Dylan speciellt. Har dock märkt att om jag tycker att Springsteens texter är en utmaning att tolka så är dom ingenting mot Dylans! Tycker ju sånt e rätt spännande. Kan inte hjälpa att imponeras en del av sådana människor, som kan uttrycka så mycket genom en text som säger saken med helt andra ord. Här kommer jag lixom, tvärrandig och inte speciellt djup egentligen. Jag föredrar nog ändå saker svart på vitt när jag tänker efter! Är nog skadad av skolan...

Jag ska inte flumma mer här nu. Men det kommer säkerligen fler inlägg under dagen, var så säker!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0