Hej på er!

Dags för bloggen igen! Är nu hemma efter en intensiv dag...Skolan va ok. Förutom att jag fick en halv panikångestattack när jag insåg hur mycket denna kurs faktiskt innehöll, och alla jobbiga moment som skulle plöjas igenom...FY säger jag bara! Får se hur jag gör...
Va hos min mormor efteråt...det va om möjligt ännu mer intensivt än skolan. Hon är rätt speciell min mormor...MINST sagt. Svår att beskriva me ord men så e det! Min morfar e världens härligaste, piggaste gamla gubbe, så han e det aldrig nåra svårigheter med. Det är tanten som är svår att handskas med! Hon tycker och tänker extremt mycket min mormor, men i och med att hon e född nån gång på 1700-talet så e hennes tankar och tycken inte alltid så väldigt moderna...kan bli lite påfrestandet! Men men, nu e det gjort!

ÅH! En annan rolig sak!! Jag e überglad!!!! Springsteen och E-street till Sthlm för två konserter 4 och 5 juni i sommar!! Tjohoo!! Fy fan va skoj! Biljetterna släpps på måndag, så jag hade planerat att börja köa typ lördag kväll...För att inte tala om två underbara junidagar till sommaren!! =) Nu verkar det dock som att biljetterna inte kommer släppas via vanliga ombud utan endast via telefon och internet. Kan ju va positivt att slippa köa i 0-gradigt (va ju bara drygt ett år sen jag gjorde det...), men desto svårare att få tag i biljetter kan jag tänka!? Men men ska kolla upp allt lite mer noggrannt. Ni LÄR få höra mer om detta.... =) (Den hemska tanken slog mig precis att min opponering kommer ligga samtidigt som konserterna...OM jag nu går kursen i skolan. Kan säga att OM det är så tragiskt, så väljer jag Springsteen före skolan....Den får vänta!)

Sen hände en annan mysig sak idag som jag bara är SÅÅÅ glad för! Är så underbart att göra människor i sin omgivning glada! Har verkligen fått bekräftelse idag på att jag lyckades med detta! Finns verkligen inget bättre! Kan leva på sånt i flera veckor! =)

Höres senare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0