Hej hopp!

Första arbetsdagen på länge avklarad! Att komma upp i morse var inte det lättaste, men efter tredje alarmet vaknade jag och släpade mig såsmåningom iväg till jobbet. En skitslapp dag med nästan ingenting att göra gjorde ju inte min dag speciellt mycket roligare....tvärtom känns det som att jag suttit på jobbet i ett halvt liv...

En vänlig själ ringde och frågade om jag ville komma och käka ikväll, och det är klart att man inte tackar nej till...vet ju med mig att jag inte hade fixat nånting hemma ändå. Blir ju bara en snabbis, för sen ska det ju röstas på Wells och compani ikväll igen! Hörde att de skulle sjunga Dead Ringer for Love med Meat Lofe och Cher. En underbar rockklassiker som säkert kan göra sig bra.

Lägger säkert in ett inlägg senare ikväll, men nu var det bara hem för ett klädbyte innan jag måste åka igen!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0