Hej hopp igen!

Vet inte varför jag skriver blogg nu, för jag har definitivt ingenting att berätta om...men ändå! Vilken dag detta varit! Inte gjort nånting vettigt! En kompis som inte va här igår kom förbi och lämnade en blomma, det va gulligt! =) En gammal "ungdomsvän" ringde som jag inte pratat med på jättelänge. Vi satt i en och en halv timma och bara pratade gamla minnen och annat fjant som man sysslat med i sina dagar! Gud va kul det va!! Skrattade mycket åt hur vi faktiskt betedde oss på den tiden! Inte klokt...
Efter det beslutade jag mig för att jag minsann va lite trött igen. Jag hade å andra sidan inte gjort nånting för att bli trött för INGENTING har ju hänt. Men jag slappade i alla fall en stund...Nu fick jag panik för att här blivit mörkt och jag inte gjort ett skit på hela dagen!! Men jag försöker intala mig att det är så denna helgen SKA vara! Nu tänkte jag gå och duscha och fräscha till mig lite! kan behövas ;-) Vet inte nånting om här ska lagas nån mat ikväll, om något behöver handlas eller nånting! Just nu så pratar vi inte med varandra här hemma, så det skulle ju inte förvåna mig om jag inte ser röken av honom på hela dagen! Kan ju nästan hoppas....Jag råkade ju öppna käften om vissa saker innan idag och då reagerar vi ju allt som oftast med att sticka hemifrån. Han hann ju knappt få på sig kläderna innan han stack, för "gud förbjude" att jag skulle föreslå en dialog innan han hinner iväg! Ja ja, just nu njuter jag av min ensamhet ska jag ärligt talat säga....

Hörs kanske senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0