hej hallå....

Eftermiddag e det nu och jag har inte gjort nåt kul... Mest pluggat bara. E så nervöst nu när man vet att man inte har fler chanser på sig att ändra nåt! Jättejobbigt att skicka iväg. Måste kolla igenom minst 15 gånger!

Annars har jag bara städat lite. Är inte riktigt klar, men tar det sista sen. Funderar faktiskt på att åka och sola lite... känner mig alltid mycket piggare och fräschare med lite bränna. Gillar egentligen inte att sola solarium, men det händer kanske max 5 gånger om året och då ska det väl inte va så farligt? Hoppas vi...

Nä denna gången hade jag verkligen ingenting att skriva. Är alldeles för nervös för att få nåt vettigt ur mig...av diverse anledningar! Har både med skolan att göra som jag skrev, men även av diverse privata anledningar...Usch!

Hörs säkerligen ikväll!
Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0