Halloj!

Nu e jag hemma ifrån nästan 9 timmars slit! Allt gick bra i alla fall, så nu har vi kommit en bra bit på väg. Räknar ner dagarna nu...3 dagar kvar i skolan! Känns helt sjukt!

Håller på att planera en fest oxå för vår gamla klass sen högstadiet. Det e visst 10 år sen vi gick ut 9:an i år...Fy fan va dåligt jag mådde när jag kom på det!! 10 år sen! Och vad har man gjort dom 10 åren? Jag kom fram till att 3 år gick åt till gymnasiet och 3 till högskolan, men sen då? Det är ju fortfarande fyra år kvar! Lyckades täcka ungefär 6,5 timmar av dom åren med gamla minnen, sen e resten som ett svart hål...Hemskt egentligen. Jag har glömt så mycket av min "ungdomstid". Förträngt det mesta antar jag på grund av diverse jobbigt som hände under de åren, men hur SÅ mycket bara kan glömmas bort är helt ofattbart! I alla fall blir det stor återförening i maj, och alla 9:or från Falkeneberg det året bjuds in, och det ska faktiskt bli skitkul!! Borde ju rent logiskt bli en 500 pers!?

Ikväll händer nog inte så mycket. Har fortfarande inte städat ut julen!! Jag skäms över mig själv! Nästan bara jag i området som har kvar ljusstakar, gran och diverse annan skit. I vanliga fall brukar jag va först ner med det ett par dagar efter nyår, men i år blev det inte så. Har ju så jäkla mycket pynt oxå, så det tar ju i alla fall en halv dag att plocka ner...för att inte tala om att byta alla gardiner igen! Gud va tråkigt! Får väl se om man får tummen ur en dag. Eller ta lite i taget kanske? Äh...skit i det, tänker på det en annan gång!

Har inte så mycket blogg-fantasi just nu känner jag, så jag går och gör nåt annat så hör ni säkert ifrån mig ikväll igen!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0