Gooo morron!!

Vaknade för en timma sen av den underbara ringtonen ifrån telefonen.... Blir alltid så rädd när det ringer och jag ligger och sover, för innan jag hinner svara så rusar alla möjliga hemska scenarior genom mitt huvud! Tror alltid att nåt hemskt har hänt. Så hör man i sitt öra "Men! Sover DU?! Du e ju en av de få personer jag känner som aldrig sover efter 07.00". Jo visserligen, för tre veckor sen ungefär va detta helt sant, men inte nu... Sova är skönt på morgonen, men inte på natten helt plötsligt!? Nu kommer ju sambon hem idag, så blir livet säkerligen som vanligt igen.

Vet ni vad här snöar idag eller? Värsta snöstormen ju! Snöflingorna är jättestora! Nästan 5 cm diameter tror jag! Jag hatar snö! Jag hatar vinter!! Jag kan gilla vintern när det är typiskt sverige-väder, gråmulet och några plus! Då är det mysigt att tända massa ljus, dra på sig filten och mysa i soffan. Men SNÖ?! jag vägrar i stort sett att gå utanför dörren, jag skrev ju det häromdan med! Börjar nästan lipa bara på tanken!

Idag ska jag fortsätta med mitt underbara examensarbete! E lite smått trött på det nu...började ju fila på ämnet redan tidigt i somras, och sen dess har det snurrat runt, runt i mitt huvud. Svårt att inse att drygt ett halvårs jobb nu är ihopsatt till en vetenskaplig artikel på typ 14 sidor! Kan inte fatta att allt jobb man lagt ner, alla böcker och artiklar man läst, den stora enkätstudien vi gjorde nu finns på DOM sidorna! helt sjukt....

Nu är det dags mina vänner för den här gången...-att sluta skriva alltså! Återkommer säkerligen med några inlägg till under dagen! Måste kolla så inga flyplatser har stängt i Europa...vore ju ändå liiiite synd om han om så är fallet ;-)

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0