Godnatt

Somnade inte så tidigt som jag trodde, men nu är det snart dags. Kom hem från päronen ganska tidigt, och började kolla på en film på 3:an, tror den hette The Ringer eller nåt liknande. Vilken mysig film!! Sällan jag skrattar så när jag kollar på en film. Men så har jag ju lite konstig humor...*L* de som vet vad filmen handlar om förstår säkert vad jag menar! Kul va det i alla fall! Å jag såg hela utan att somna!! Det ni!

Tomorrow is the day =) Börjar seriöst tveka på om vi får några biljetter! Idioterna (dvs. samma grupp som jag själv brukar tillhöra) har redan börjat köa, och jag vet att dom är långt över 100 pers redan i Sthlm...Då har jag ingen koll på de övriga 10 ställena...ja ja, det ger sig. Det är ju inte hela världen...även om det vore jävligt tråkigt att inte få biljett!! Jag ser fram emot Bossen, samt 4 dygns campande, roadtrip till Sthlm, inte duscha på X antal dagar osv. osv. Det är faktiskt hela grejen som är tjusningen!! Kommer ihåg den smärta jag kände i fötterna efter Ullevi i somras! Dom satte oss i en "bur" kl 14 på eftermiddagen, sen stod vi där rakt upp och ner i 30 graders värme till 18.00, sen stod vi inne på Ullevi till kl 20.00, sen stod vi hela konserten och va ute typ 00.30 på natten! Nästan 12 timmars stående på en fläck typ!! Det är man inte van vid! Icke att förglömma att efter 4 timmars sömn va det dags för samma procedur all over för andra dagen i rad, ha ha! Jag tänkte "aldrig mer", men där märker man hur sånna minnen försvinner snabbt! Jag är lätt på det igen!!!

Så i morgon vet ni hur min dag ser ut! Antingen så kommer här ett tjoho-inlägg vid elva-tiden, eller ett f*n h'lvetes sk*t-inlägg! Det ger sig...until tomorrow!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0