God morgon!

Surkärringen har vaknat till liv och känner sig möjligen lite piggare idag! Sov alldeles för länge, men det hör ju till vanligheterna nu för tiden... Kände mig allmänt uppskattad och omtyckt igår ifrån fler än ett håll så det va väl därför jag va så tjurig kanske. Fan vilken självömkare man är alltså! Varför ska jag egentligen bry mig? En sak är i alla fall säker; det va sista gången jag brydde mig om han och hans jävla familj! Nånsin! Punkt.

Jobbet kallar i morgon, rätt skönt faktiskt. Behöver nånting som håller mig igång. Är ju inte så mycket annat som gör det. Enda problemet med det är ju att jag måste gå upp kl 06. Sen i morrn kväll va det nåra kompisar som ville ses och kanske gå ut. Gå ut?! Nää, inte jag. Men dom får ju självklart göra som dom vill. Jag är verkligen inte nån krog-människa. Jo visst om jag är i nån annan stad, men här?! Don't think so...Ser fram emot vår efterlängtade Prag-resa. Där blir det ju fest om nåt! Shit va kul det ska bli. Men som sagt, pengarna skall ju sparas ihop oxå...

Nu måste jag ta tag i skolan igen. Skulle gjort det senast 08 i morse va det tänkt, men då sov jag så gott så =)

Puss!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0