God morgon i stugorna...

har tagit mig en sovmorgon idag ända till klockan nio! Det va jäkligt skönt faktiskt! Känns konstigt med att vakna upp till; ingenting!? Idag ska jag stryka massa av gardiner och städa min svinstia! Hatar när jag har så mycket att göra att jag måste försumma mitt hem! Värsta jag vet...

Igår hände inte så mycket efter jag skrivit mitt inlägg. Får snart frukostsällskap i form av en vän, kan väl va trevligt. Bara det att hon kommer hit ikväll oxå, så vi får väl se hur mycket jag har och prata me henne om då?! Men, men jag ska va glad att folk hälsar på mig i alla fall!

Nånting jag har så ont av e när det ringer på skyddat nummer och jag missar samtalet! Det kan göra mig galen!! Hade 3 missade samtal från skyddat nummer efter skolan igår. Och NEJ dom har inte pratat in på min telefonsvarare! Gör mig knäpp att inte veta!! Vi får hoppas att dom ringer tillbaks idag...

Nu kommer min frukost ;-)
Hörs säkert senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0