God morgon!!

Eller eftermiddag kanske man bör säga.. sov ganska länge idag, typ till 11. Men å andra sidan var det ju det denna helgen var menad till; vila, sova och inte göra ett endaste skit!

Kvällen igår va jättetrevlig! Drack vin, spelade spelet "Intim" och skrattade så att tårarna sprutade och man fick kramp i magen. Så JA det var helt klart lyckat. Vi gjorde en fjortisgrej oxå; vi ringde upp en bekants pappa och körde en busringning på honom. Ni vet en såndär man hittar på nätet? Alltså helt seriöst!? Jag har nog aldrig garvat så mycket nånsin! Gubben gick på hela skämtet totalt, han blev helt vansinnig!! Till slut kunde jag inte hålla reda på vilka knappar jag skulle trycka på som svar för att pappan i fråga skrek så mycket! Ja gud...skoj som fan va det i alla fall! Spelet intim hade jag aldrig spelat innan, men det va helt klart nåt jag kommer spela igen. Gick ut på hur väl man kände varandra, man kunde få frågor om sex, äktenskap, politik, karriär etc. å så skulle man gissa vilken inställning till olika grejer ens vän hade. Va kul faktiskt, för man insåg att man kanske inte känner varann så väl som man trodde från början...

Ikväll tror jag inte det händer ett skit! Jag gjorde en protest igår genom att skicka mess till alla som va inbjudna ikväll och skrev att det va inställt. Jag kan bli så jävla tjurig på folk som inte hör av sig och lämnar besked?! Man bjuder in osså får man ett "ja, vi hör av oss när vi vet" till svar, och sen hör man ingenting?! Jag blir knäpp på sånt! Så jag ställde in hela skiten! Hoppas dom har fixat barnvakt och skjuts och grejer, så kan dom sitta där och sura, idioterna! Jag veet, kanske är elak, men kan man inte lämna besked på saker och ting så kan man få lida för det tycker jag! Får väl se om nån polare kikar över och kollar körslaget eller nåt, men inget partajande i alla fall. Får räcka me gårdagen...

I övrigt är jag inte på humör att skriva nåt om min övriga mentala hälsa just för tillfället. Får väl se om jag får ett infall senare, men just nu håller jag detta inlägg på en ytlig nivå! Näpp! Nu ska jag gå till grannen och ta en cigg!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0