Ett inlägg till..

Okej, klockan e nu över tolv och jag borde sova...hittade en liten lista till, inte så liten heller, men eftersom jag älskar listor så får denna förgylla den sista vakna stunden för mig denna natt:

Vilken svordom använder du mest?
fan

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ett hus till mig själv, och så skulle jag ge bort saker till alla jag känner och min familj. Saker man vet att de alltid velat ha men inte kan köpa...åhhh va kul det hade varit!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Nej det tror jag faktiskt inte...Jo förresten det va nån som sa att jag va lat när jag inte orkade tvätta min egen bil ;-)

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja vem gjorde inte?

Hur många syskon har du?
En styck!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
ja jag vill ha en tatuering...inga fler piercingar tack!

Vad har du för väder just nu?
mörkt och regn!

Vilken är din favoritfrukt?
Hallon tänkte jag säga, men det e ju fan ett bär... Då får det bli ananas! Det e väl en frukt?

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Klockan 06.15

Använder du flip-flops?
Me love flip-flops!! På sommarn då självklart...

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ifrån Willys oftast...

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
En vän utan att tveka!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope! Behövs knappast i min värld!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Pengabrorsan, nån Dylan-skiva och Magic

Vad åt du till middag senast?
Sallad idag i skolan...e det middag?? Annars blir det soppan jag gjorde nu ikväll.

Kan du vissla?
Ja fast inget att skryta med kan jag lova!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Man vill ju inte tro det, men det är klart att det förekommer.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0346

Vilken film kan du alla replikerna till?
White Chicks!

När flög du senast?
I somras, hoppas det tar lång tid tills nästa gång!

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Fyra stycken

Läser du för skojs skull?
Nej! med minimum 500 sidors litteratur i veckan pallar jag knappast läsa för skojs skull...om inte bloggar räknas?

Diskar du din egen disk?
ja vem i detta huset skulle annars diska?

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

Vad har du med dig in på bion?
Förhoppningsvis nån att gå med

Har du en blogg?
Ja, en blogg som jag e mycket glad för! Ett annat ord för terapeut!

Vilket är ditt favoritämne?
Psykologi

Gillar du att flyga?
NÄÄ!

Hur många timmar måste du sova för att fungera?
Mellan 5 och 6 så funkar jag helt ok.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
I vanliga fall e dom oftast det.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nja, det beror på i vilket sammanhang. I skolan; ja absolut, men typ här på bloggen; nä inte alls!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Efter att haft en downperiod me lite lip och så (typ en kvart) säger jag: "Skärp dig nu för helvete!! hur jobbigt e ditt liv egentligen!? Det kunde varit så jävla mycket värre!" Det brukar funka rätt ok.

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Öh...för en sådär 20 kilo sen, i min platinablonda period, va det några som kläckte ur sig att jag såg ut som Gynning! Hmm, om det var en komplimang eller en förolämpning har jag aldrig listat ut...

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nä nästan aldrig. Men jag är expert på försvarsmekanismen bortträngning! Om tankarna på döda söta små djur skulle lyckas tränga sig på under tiden jag äter slutar jag äta. Men det händer sällan.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
Inte en aning!

När badade du i en pool senast?
Så längesen att jag inte kommer ihåg... Va faan man bor väl inte vid havet för intet?

Har du varit med i någon skolpjäs?
oh yes! Vi gjorde riddarna kring det runda bordet när vi va små...jag fick va Merlin! tack för den!

Hur många barn vill du ha?
Vet inte. Har inte utvecklat någon längtan efter barn ännu.

Har du åkt moped någon gång?
Ja man hade väl metallic-lila Crescent Compact eller?? Typ 1997 eller nåt...

Kan man vara vän med sitt ex?
njaa jag vet inte...hoppas det. Men jag har ju ingen av mina ex som vän så antar att det inte går då.

Har du något beroende?
Jaa, kaffe, cigg och Fishermans friends! Sover till och med med Fishermans Friends!

Vad har du i din väska?
Två uppsatser, ett block, min almanacka, en mobil, Fisherman, cigg, pennor, MASSA skräp typ kvitton, minst 4 läppglans.
Vad lyssnar du på nu?
hrm...EMD-Alone

Påtal om annat så kollade jag på den nya serien på 3:an innan; Lipstick Jungle. Helt i min smak! Älskar ju kärleks-vänskaps-pengar-svarsjuke-bråk-såpor! Verkar riktigt bra, så jag kommer definitivt kolla nästa vecka me! Sen kollade jag ju på Prison Break! Förvånades över hur jag kunde glömma Wentworth Miller och Dominic Purcell i Prison Break när jag skulle lista snygga män för några dagar sen?! Verkar ju helt orealistiskt! Så dom får en egen bild idag helt enkelt! Helt klart på topp 10 listan...jag kommer ju inte ens på 10, men funderar jag lite ska det nog gå! Men den listan kommer en annan dag ;-) NU e det sleeping-time! Hörs i morgon!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0