Ett godnatt-inlägg

Hej hopp!

Struntar i Prison Break idag. Beslöt mig för att plugga i stället. Och nu skriver jag blogg...Hmm, ja ni ser hur det kan gå! Kollade på "Bonde-bröllopet" innan ikväll. Jag är så jäkla blödig!! Kan inte titta på bröllop och sånt utan att börja störtlipa! Det va verkligen jättefint! Även om Magnus inte legat på min favoritlista precis! Tror jag blir sån just för bröllop bara för att jag har en föraning om att jag aldrig kommer få uppleva den dagen själv... Jag har aldrig varit mycket för kyrkbröllop överhuvudtaget, men visst fasen e det fint!? Att få se hur stolta deras föräldrar var och sånt....

E sugen på att shoppa lite kläder...H&M katalogen har legat här på mitt köksbord nu i flera dagar och bara väntat. Vid vidare eftertanke så är jag ju faktiskt jäkligt pank!! Biljetterna! *frust* Va ska jag nu göra hela månaden?? Inga kläder, inga nöjen, ingenting! Men jag är ju sjukt glad för biljetterna så jag bör väl inte klaga!?

Det va nånting annat jag tänkte att jag skulle berätta...men jag har glömt vad det var! Säkerligen inget viktigt!

E sjukt nervös för skolan i morgon! Fatta hur jobbigt det är att gå dit själv?! Känner mig helt jävla övergiven! Dessutom har jag till 99% för mig att vi skulle ha några frågor förberedda inför seminariet i morgon, men jag kan inte hitta några frågor i mina papper! Jag har inte fått nåra via mail heller, så jag lär väl komma dit i morrn och bli totalt bortgjord för att de andra gjort massa som jag missat! Åhhhhh va jobbigt!! Men jag överlever väl förhoppningsvis.....

Nu e det nog natten för mig! Eller nä just det skulle ju plugga en stund till! Ger mig själv till 23.30 sen måste jag verkligen sova!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0