Eftermiddagstråk...

Hejsan hoppsan...det blev som jag förutspådde, det händer inget kul alls idag! Har i alla fall fått lagt i nåra slingor i mitt hår och tvingat exfrisören att klippa mig lite. Känns alltid skönt! Så mycke snyggare blev jag väl inte, men det känns ju lite fräscht i alla fall ;-)

Ikväll händer det väl inte så mycket heller. Får väl åka och handla skulle jag tro. Nu måste ju även jag börja ha mackor och mat med mig till jobbet på dagarna! Jobbigt! -att handla alltså. Har ju tidigare skrivit om att det är en av sakerna jag hatar mest att göra! Har nästan på gränsen till fobi för det faktiskt, då jag tycker det är jävla tråkigt och dyyyyrt om inte annat.

Känner att detta inlägg blir drygare ju mer jag försöker komma på att skriva, så det kanske är bäst att lägga ner det!? Återkommer senare då jag har något att förtälja...

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0