6 januari 2009...

- å här e jag idag igen! Hinner nog skicka iväg ett snabbt blogginlägg innan jag fixar till  mig för att åka på den oönskade dejten... Ni må tycka jag e knäpp som träffar folk jag egentligen inte gillar, men precis som jag sa igår så handlar det dels om att vi känt varann i stort sett hela livet, men även att jag inte har kraft och energi till att bryta just den kontakten...

Har inte hänt så mycket sen igår. Spenderat min morgon tillsammans med en kanna kaffe, åtskilliga cigg och en sötis i telefonen! Alltid trevligt att börja dagen så... =)

Idag e det inte lika kallt heller... När K frågade mig igår hur kallt vi hade det sa jag typ 4 minus...det visade sig sen att här va typ 12 minus! Måste va det kallaste vi haft här ute vid kusten på jättelänge! Jag är verkligen inte nån vintermänniska! Börjar typ gråta när jag måste sticka näsan utanför dörren!! För att inte tala om skrapa rutorna!! Tycker så jävla synd om mig själv så det finns inte när jag står där och skrapar och halvlipar!!  Ha ha =) Till saken hör att vi har ett garage! Som jag "glömt" placera bilen i om kvällarna... Inte lätt...

Nu ska jag ta mig i kragen och göra nåt åt mig själv... blir förtvivlad över hur jag lever mitt liv för tillfället!! Igår när M kom hit hade jag fortfarande min extremt sexiga pyjamas på mig (NOT!), mitt på eftermiddagen! Idag har jag hunnit dra en T-shirt över huvudet, och här sitter jag två timmar senare och har inte kommit längre! Som sagt; SÅ olikt mig. Men det har varit jäkligt skönt! Har aldrig känt mig så 100% ledig som jag gjort dessa dagar....

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0