090112

Hej Hopp!

Det funkade bättre än väntat att gå upp ur sängen i morse! Lyckades somna runt tolv tror jag så det va inte så farligt när klockan ringde vid 06. Ska alldeles strax åka.

Som jag skrev igår har nog dagen inte så mycket att erbjuda. Har bara gått och väntat på att rutinerna ska komma igång så att allt blir som vanligt. Trots det kan jag inte hjälpa att det känns lite vemodigt idag... Har ju ändå haft några sköna veckor med absolut ingenting att göra! Och man vänjer ju sig ganska fort.

Tänker inte lägga ner mer energi på massa tomt prat eftersom jag inte har nånting att skriva om. Bättre jag skriver nåt vettigt (?) när jag kommer hem istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0