Vet ni vad??

Jag har hittat en sida med typ 75 listor!! Ni vet ju att jag älskar listor, å den jag ska börja på nu är nog den längsta jag nånsin sett! Men nu va det faktiskt längesen så nu är det väl okej!? Undra om det finns nånting kvar att svara på i hel världen efter jag har gjort klart denna! Men here it goes:

1. Vem är du? Lina juh...
2. Attityd: Besserwisser ibland, men kommer oftast på mig själv innan jag spårat ur!
3. Ålder: 25/26
4. E-post: [email protected] =)
5. Hemsida: Har ingen förutom bloggisen...
6. Du kommer från: Falkenberg....
7. Du bor: se ovan...
8. Ekonomi: Hrm si sådär. Jag brukar skylla på att jag e student, men det värsta är att den skulle inte va bättre om jag jobbade heltid som hjärnkirurg
10. Stjärntecken: Kräfta
11. Mac eller PC? PC utan att tveka!!
12. 1024*768 eller 800*600? tror 1024*768 men är inte helt säker...Faan fråga om sånt?!
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Explorer
14. Din bästa egenskap: Smart, ärlig och "rakt på"
15. Din sämsta egenskap: kasst temperament
16. Husdjur: katt x3
17. Familj: mamms, papps och lillebrora...
18. Kroppsdel du har mest nytta av: händerna e jag nog mest rädd om tror jag...
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Åhh! Svårt eller?! E ögon en kroppsdel?!
20. Jag sover: 5-6 timmar per natt, djuuuupt!
21. Djur jag är lik: vet inte....
22. Tror du på något? Ja på mycket; mig själv, livet, kärleken osv osv...men Gud? Njae...
23. Frisyr: Långt, slingad blond
24. Hårfärg: ja se ovan...
25. Ögonfärg: Grön
26. Längd: 168-169 nåt sånt
27. Vikt: Inte en jäkla aning! Skulle nog inte vilja veta heller!
28. Skostorlek: beror på skor...38-39
29. Gillar: Mycket! Familjen och vännerna! Å kärlek!
30. Ogillar: Oxå mycket...Georges Bush, krig, falska människor, svek osv osv
31. Favoritmat: Thai
32. Favoritglass: Chokladglass går alltid ner =)
33. Favoritdessert: Äppelpaj me vanliljsås e gott
34. Favoritpizza: Kycklingpizza
35. Favoritdryck: Kaffe..lätt!
36. Gillar du godis? yes I do
37. Isåfall vilken sort? Choklad igen!
38. Favoritdrink: Strawberry daquri
39. Favoritfilm: Svårt...almost famous e ju kanon!
40. Favoritdag: fredag!!
41. Favoritklädesplagg: Mina hemma-slappe-kläder! Typ mysisar... ;)
42. Favoritbok: Finns oxå många! Men "Bin-Ladin i våra hjärtan" e bra som ren faktabok, annars e "bakom stängda dörrar" och "glöm att ni har en dotter" skitbra böcker!
43. Musiksmak: Rock och poptjej tror jag
44. Favoritdoft: Julen och sommarregn!
45. Favoritblomma: Lilja
46. Öl eller vin? Svårt val! På sommaren är ju ölen ovärderlig, men vitt vin e ju oxå en favorit...äh kan inte välja!
47. Liknar du en kändis? Nä det tror jag inte
48. Senast köpta skiva: The Essential Bruce Springsteen
49. Senast film på bio: Tror det va Farväl Falkenberg
50. Bästa låten i världen: Svårt som faan juh! Äh tänker inte ens ge mig på att svara!
51. Senast lästa bok: Åh jag läser ju typ 2 i veckan, men det va nog nån tråkig metodbok. Skönlitterär va längesen!
52. Favoritförfattare: Mattias Gardell
53. Skriver du dagbok? Njae, har bloggen som en dagbok.
54. Bästa årstiden: Våren!
55. Älsklingsfärg: rosa och svart
56. Skulle aldrig ta på dig: Skinnkläder
57. Vad ville du bli när du var liten? Frisör
58. Blev du det? 'Nope!
59. Brinner för: Djur!
60. Sportbil eller familjebil? Åh vissa frågor e så svåra!! det beror ju helt på! Jag vill ha en av varje!
61. Katt eller hund? Hund
62. Har du nån nojja? Åh jösses va många!
63. Fobier? Flyga
64. Deppig eller glad? Oftast glad
65. Politiskt insatt? Nä inte direkt. Tycker Sveriges så kallade politik suger...
66. Värdesätter du ärlighet? Ja abslout! Men det handlar om att hitta en balans. Vissa grejer sårar mer än hjälper!
67. Brukar du dra "vita lögner"? Det har nog hänt ja!
68. Är det okej med vita lögner? Ja om det handlar om skitsaker!
69. Känner du en mytoman? Ja det gör jag!!
72. Hur tidigt stiger du upp? 6-7 på vardagar och 8-9 på helger
73. Är det bra eller dåligt? asbra
74. Vem/vilka vet mest om dig? My mates =) Men mest vet ju jag själv
75. Gillar du att slåss?
76. Vad har du på dig just nu? Leggins, klänning och kofta!
77. Ikväll ska du: Typ sova
78. När var du senast riktigt full? Riktigt full va jag nog sist i Helsingborg....eller nyår!
79. Har du snott något under ditt liv? Jag åkte dit för att ha snott tuggummi när jag va typ 4 år....
80. Hur många handväskor äger du? Oj, vet inte alls! Många är det...men kanske runt 25?
81. Hur många bilar har du/ din familj: två har jag
82. Hur många biologiska syskon har du? ett
83. Isåfall, vad heter de? Lillebrora ;-)
84. Hur många timmar sover du per natt? Men skrev jag ju innan!
85. Vem är snyggast i världen? Oj oj oj, svårt val...finns ju många som är snygga. Men vackrast är ju alltid den man är förälskad i!
86. Vad är du allergisk mot? Ironiskt nog; jordgubbar! (Med tanke på tidigare drink-favorit!)
87. Ska du duscha idag? Gjorde jag i morse
88. Vad är det för veckodag? Torsdag
89. Vad är det för datum idag? 5 februari 2009
90. Vad gör du nästa år? lever förhoppningsvis...
91. Målar du naglarna? nej i stort sett aldrig
92. Vad luktar det hos dig just nu? kaffe =)
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Inte landet, men förort typ =)
94. Har du utländska föräldrar? Nope
95. Gillar du att laga mat? Yes
96. Märkeskläder eller secondhand? Märkes i så fall...men jag ska säga att jag äger inte mycket av det heller. Ingenting från second hand!
97. Hur många par skor har du? Runt 25-30....ungefär 5 används kanske!
98. Är du sexuellt frustrerad? Hrmmmm...
99. Vem är snällast just nu? Mammsen
100. Var har du ont? I huvudet faktiskt
101. Använder du hårspray: Nästan aldrig, bara om jag har nån uppsättning som måste hålla!
102. Kan du stå på händer?: Ha ha, har inte försökt på många år!
103. Favoritsåpa alt. dokusåpa? Gossip Girl, Desperate Houswifes
104. Vänster eller högerhänt? Höger
105. Favoritserie: men jag skrev ju innan!
106. Gillar du seriehjältar? Nää
107. Hur många Emma känner du? En tror jag...
108. Vad tycker du om idrott? E väl trevligt
109. Gillar du att fotografera? Ja men jag är riktigt jäkla kass på det!
110. Gillar du musikaler? ja!
111. Salt eller socker? socker
112. Tittar du på sport? Ibland, beror på vilken sport
113. Om ja; Handboll e kul
114. Tränar du? Min orbitrec är flitigt använd =)
115. Har du bra kondition? hahaha nej
116. Trådlös eller trådmus? Trådlös
117. Gillar du ketchup? Nej faktiskt inte! Typ pyttepytte lite på makisar!
118. Sushi eller hamburgare? Sushi
119. Små eller stora bokstäver? STORA
120. Blyga eller framåt killar/tjejer? Framåt! Hjälper mig att komma igång, annars blir jag också tyst!
121. Är du bra på att måla? Nää
122. Vad har/hade du mvg i? Bild, samhäll, kommer inte ihåg....
123. Vad har/hade du ig i? Ingenting
124. Är du stud? student?! Eller hingst? ja det är jag nog *L*
125. Favoritlaget? Lag? I vad liksom?
126. Gillar du konst? Nä faktiskt inte
127. Favoritmålning? Ehhhh?
128. Vilket museum var du på senast? Åh det va längesen!! Tortyrmuseet i Prag tror jag!
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Ett äventyr? Vet inte..Typ åka och leva med en stam i Afrika..
130. Har du åkt luftballong nångång? Nä och jag skulle inte vilja heller!!
131. Om inte; skulle du vilja det? Nä precis...
132. Har du utövat nån extremesport? Nej
133. Har du någon tatuering alt. piercing? Tattoo nej, piercing i navlen
134. Har du magmuskler? Ja säkerligen nånstans en bit in... ha ha!
135. Använder du smycken? Ja älskar smycken!
136. Är du feminist? Gillar inte den benämningen...så nej!
137. Favoritinredningspryl i ditt hem: Ehh, vet inte...
138. Är du glad nu? Ja ganska, fett ont i huvudet bara!
139. Var du glad igår? Ja det va jag nog
140. Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
141. Vad gör du just nu? Skriver på världens längsta lista!
142. Kaffe eller the? Coffee always
143. När grät du senast? Häromdan'
144. Sexigaste kroppsdel: Ryggar och ben..
145. Om du vore en färg: konstig fråga..
146. Du har kysst: (alt.) 0-10 / 11-20 / 21-40 /slampa: slut *asg* Nä skämt och sido, jag vet inte?
147. Sexuell läggning: straigh
149. Barn: (alt.) älskar barn / älskar göra barn: älskar att göra barn MED preventivmedel! Ha ha! Börjar spåra ur nu känner jag....
150. Bästa plats på jorden: Prag, sängen
151. Pluggar och vill bli: Om nån kunde paya min utbildning; forskare
152. Jobbar och önskar du kunde: som handläggare och kassörska. Önskar att jag kunde jobba me nåt roligare!
153. Person du alltid kommer att vara kär i: Alltid kär i??Ingen som jag kan komma på just nu.
154. Vem krossade ditt hjärta: Vet ej?!
155. Politiker du älskar/gillar: Obama!!

Äh fy faasen alltså! Detta får räcka för nu! Pallar inte mer. Å listan är inte slut än! Jag är typ inte ens på halva, men mitt huvud håller på att sprängas gott folk. Måste vila en stund så kanske jag återkommer later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit asså vikken fjortis du är ^^

2009-02-05 @ 23:04:55
Postat av: L

Anonym: Har du lagt ner så mycket energi och orkat läsa hela jäkla listan å kommit fram till den slutsatsen så får jag tacka så hemskt mycket för ditt intresse!!! Puss på dig!

2009-02-06 @ 09:25:49
Postat av: L

Anonym: Jag var helt seriös med mitt svar! Tycker det är jättesmickrande att du lägger ner tid och energi på att kommentera mina inlägg. Även att du går igen IGEN för att kolla om du fick svar på din kommentar! Tack! Jättekul!

2009-02-06 @ 14:19:05
Postat av: anonym

Självklart, måste ju få mig ett gott skratt åt dig ^^

2009-02-06 @ 18:01:24
Postat av: L

Anonym: ja, har du inget bättre för dig och du känner att det förgyller din vardag. Be my guest! Ser denna trevliga (om än på fjortis-nivå) diskussion som avslutad vid detta läget. Ge dig gärna på nåt annat inlägg nu så vi får lite förnyelse! Hur leker livet annars "där uppe"??

2009-02-06 @ 18:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0