Världens tråkigaste söndag!!

Hatar söndagar!!! Över allt annat nästan! Äntligen är det måndag i morgon! Har inte gjort ett skit, mådde någorlunda ok på förmiddagen, sen satt jag i telefon i typ 4 timmar medan jag rökte för mycket och pimplade massa kaffe. SEN slog bakfyllan till! Jag som var så förvånad över hur bra jag mådde!? Men den kom där vid fyra-tiden, mitt huvud dog och jag mådde skit! Gick och lade mig och sov till typ halv sju...Nu är jag vaken, och borde egentligen gå och lägga mig igen, eftersom klockan ringer kl 06 i morgon, men det kan jag nog inte...Inte än på en stund i alla fall! Har ju en del att göra i skolan, som jag inte börjat med så det kan vara läga att göra det nu. Skall redovisa en ämnesfördjupning om dryga tre veckor som inte ens är påbörjad! Börjar bli lite stressigt faktiskt! Men i morgon är det ju jobb som gäller, sen får veckans övriga fyra dagar läggas på plugget.

Har verkligen inte nåt mer att tillägga idag, för nada har hänt! Hörs i veckan!

Puss
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0