Städat och klart!!

Finally är mitt hem fint igen!! Har hållt på hela dagen!! Tog en kaffepaus med M innan idag, men det är så gott som allt jag pausat! Har precis duschat av mig all städsmuts! Så nu blir det nog inte så mycket mer gjort idag...man är ju lagom seg nu när man slappnar av, men det ska bli skönt att bara ta det lugnt.

Här snöar faktiskt oxå! Inte helt vanligt i mina trakter om man säger så! Nästan lite mysigt faktiskt. Känns dock inte som att det lägger sig nå vidare, men för ärlighetens skull spelar det mig ingen som helst roll! Jag ska ju köra både till jobb och skola i morgon så då får den gärna vara borta. Måste köra till skolan redan vid 7.30 så ligger här en jäkla massa snö då så kör jag nowhere!!

Alltså...jag är så jätteledsen men det händer ingenting skoj alls i mitt liv just nu! Kommer säkerligen att förlora de få läsare jag har om jag inte shapar up och hittar på nåt trevligt att skriva om. Eller går och blir deppig eller nåt så jag kan gnälla och tycka synd om mig själv hela dagarna! Inga kommentarer lämnar ni ju heller era tysta människor... =(

Usch det måste hända nåt snart! Känner att jag/vi bara går omkring här på nån konstig sparlåga och  "väntar" på att nåt skall hända! Jag ska ta tag i saker snart...väldigt snart! Men just nu är det så mycket i mitt huvud så jag hinner liksom inte. Låter konstigt att inte hinna med sitt eget liv jag vet, men så e det just nu.

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0