sorry kort avslut i föregående inlägg...

Ibland kan jag uppleva en frustration som är så svår att kväva att man nästan vill svälja sin tunga för att hålla käft!! Typ som innan... Anledningen till att jag fick sluta så snabbt innan var att det ramlade in en människa i mitt hem, en människa med en stor jävla resväska! Människan tror att han ska bo här i några dagar?! Människan i fråga är en kusin till han jag bor ihop med, och är en vagabond utan dess like!! Ni som läser här vet ju säkerligen att min sambo inte är av svensk härkomst, och i de varmare breddgraderna har de en tendens att inte planera...INGENTING planeras! Å det gör mig infödda svenska människa, född med kalendern i fickan totalt skogstokig!!! Kusinen hade dagen till ära satt sig på ett plan till Sverige för en liten snabbvisit (Tror ni att han vet hur länge han skall stanna??? NEJ då...en dag, två dagar kanske en vecka...). Å för ungefär en timma sen stod han i min hall med sin väska... Kulturkrocken är ett väldigt tydligt fenomen just nu!

Till saken skall tilläggas att vi bor i en tvårummare; ett kök, ett vardagsrum och ett sovrum! Vart ska jag va nu??! Jag vill ju vräka ut mig på soffan, ta på mig mina mysbyxor och bete mig allmänt slappt! Så frustrationen som detta inlägg inleddes med var alltså den känsla jag upplevde när jag mötte varelsen i min hall, stod där med leendet upp till öronen, tog i hand trevligt och yppade " Näämen Heeeej!! Kommer du??!" Fy faan alltså, mitt liv e tillfälligt mer misserabelt än nånsin!! Jag ska blogga hela kvällen lång! Sitta här framför min databurk och se snygg ut. För tvätta av mig sminket kan jag ju inte heller göra!!? Åhhhhh!!!!!!!!!

Ja ja, ska planera vad jag ska skriva nästa inlägg om, sen kommer det säkerligen ett till! Jag sitter ju här jag...Å laga nån mat till karl-sluskarna tänker jag tamejfan inte heller göra! Nån måtta får det va på va en kvinna tänker stå ut med!!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0