Shit å fy fan!!

Kan inte skriva ett enda inlägg i klartext idag! E så uppspelt så hälften vore nog!! Å det värsta är att jag kan berätta varför! Jag kan inte berätta för NÅGON!! Å det stinker! Jag vill just nu skrika från toppen på ett berg så mycket vill jag berätta! Men nej det går inte... Vet inte alls vad som kommer att hända de närmsta dagarna...

Ja ja, dagen på jobbet var helt ok. Hände inte alls nåt spännande! Hämtade min nya telefon X1 idag...fattar just nu ingenting av telefonhelvetet! Kan knappt få iväg ett sms, eller ringa nån! Men det ska väl ge sig! ge mig en månad eller två så ska jag nog klara av att manövrera telefonen....Fin är den ju i alla fall! 

Nää, detta går inte! Jag sitter som på 1000 nålar! Måste gå ut och springa runt huset tror jag. Annars kommer jag aldrig i säng! GUUUUD va jobbigt!!

Hej då hörs i morrn!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0