Seg dag...

Har inget upplytfande att skriva om alls idag! Har inte gjort i stort sett nånting! -förutom att jag har druckit en massa kaffe då klart =)
 
Vet egentligen inte varför jag skriver detta inlägg med tanke på att min hjärnverksamhet är på noll just nu... Pratade med en av min reskompisar för en stund sen! Gud va vi skrattade mycket alltså! Ska bli hur kul som helst att återuppliva alla gamla fjortis-minnen från förr nu när vi åker!! *längtar*

Jag tror jag skriver nåt inlägg ikväll för som det är nu så har jag nada att berätta...

Förresten: "GO" FALUN! Har alltid älskat den stan...NOT...Det enda den gett mig är min högskoleutbildning! Tack Falun! Ha ha!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0