Räknar dagar....

Jag ska nu roa mig med att räkna dagar till kommande event....för att få tiden att gå lite snabbare tänkte jag!

Det är idag 26 dagar kvar till mitt och brudarnas besök på The Studio i Göteborg där vi ska leka fotomodeller!

 

Det är idag 52 dagar kvar till jag och brudarna (andra brudar!) åker till Prag!



Det är idag 71 dagar kvar till klassåterträffen från 9:an! Så förvånade alla kommer bli när dom ser mig! ;-)




Det är idag 104, respektive 105, respektive 107 dagar kvar tills Bruce spelar på Stockholms stadio och jag är där!





Det är idag 142 dagar kvar tills jag fyller 26 år! Ve och fasa! 25-års dagen va den värsta i mitt liv!! Hur ska då nummer 26 bli!? Denna bilden representerar i alla fall mitt mål.... Ha ha! SÅ klockren!






Fan va gött att ha så mycket att se fram emot! I alla fall halva året =) vet ni hur många dagar jag fyller idag då? Det har jag nämligen oxå kollat upp sen sist jag bloggade; 9 359 stycken! EXAKT! Fasen jag fyller ju 9 360 i morrn! Det är ju nästan värt att fira?! Ja vi får väl se om jag ska styra upp en liten tillställning ;-) Nä, annat blir det när man fyller 9400! Det ni!

Nu dunstar jag igen!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0