Onsdag 25 februari

Älskar februari bara för att den är så kort! Bara tre dagar kvar sen e det mars! Underbart! Bara mars är över så går det ju på rätt håll i alla fall! Förutom januari så är nog mars årets värsta månad...lång, grå och tråkig!

E tillbaks hemma hos mammsen och pappsen idag! Har ju blivit till en vana att sitta här nu sen vi blev tre i vårt hushåll... Hrmm. Fattar inte att han inte skäms snart?! Han har sovit på vår soffa i två och en halv vecka nu?! Men men, jag flyr ju fältet så mig spelar det ingen roll längre...Värre för E antar jag.

Måste verkligen plugga in skiten idag! Fattar inte varför jag inte kan prata engelska som en normal person? Jag är ju för fan duktig på engelska!! Men när orden skall ut ur munnen på mig låter jag som en försteklassare som skall läsa högläsning! Fruktansvärt förnedrande att lyssna på sig själv... Men idag e sista dagen! Jag har gett fasen i papprerna nu i alla fall! Bättre att bara prata, då låter det inte så tillgjort och jag sluddrar dessutom mindre då jag tvingas att prata långsammare! Faaan va jag hatar detta! Gode Gud låt det gå snabbt över....

Nähäp, nu måste jag på det igen!! Hör säkert av mig igen senare!

Puss

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0