NU ska jag dränka mina sorger!

ÅH vad jag sett fram emot denna kvällen! Känner verkligen att jag behöver ett par liter vin och tjöta av mig ordentligt! Ska inte gå hem förrän dom får köra hem mig i skottkärra! Det är mina ambitioner me kvällen! Nä, skämt och sido, det ska bli jäkligt skönt att gå bort och sätta sig å käka, prata och spela lite spel! Det är seriöst va denna kväll kommer att gå ut på! =)
Dagen har bara varit bra! Inte hänt nåt överdrivet kul...Eller ingenting kul egentligen. Träffade mitt ex innan. Å då snackar vi ex för ungefär 10 år sen, så han är ett gammalt sånt...Han sa väl inte heller nåt skoj. Han och jag ryker ihop så fort vi ser varandra, men idag så höll vi nästan sams! Han har aldrig gillat min sambo (vad han nu har med valet av honom att göra??!!) och därför blir vi alltid osams bara för att han ska vränga nån onödig kommentar... Idag höll han käft, och jag bestämde mig för att inte berätta nåt för honom om mitt liv utan vidhöll att "allt är kanon".

Nu ringde min vän AK å sa att hon e på gång så nu e det dags! Hörs nån gång i morrn när jag vaknat ur dvalan!

Puss //L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0