Natti natti

Tror att detta blir sista inlägget för ikväll! Ska strax sätta på filmen "Righteous Kill" me DeNiro och Pacino. Har velat se filmen ett tag nu. Mest bara för att det är just de skådespelarna! Många jag pratat med säger att den är "sådär"...Jag har ju som sagt min secret crush på DeNiro sen länge! Ha ha! Vi får väl se hur väl dom två gamlingarna orkar hålla igång en action-rulle!? =)

En viss person sitter och pratar i telefon typ jämte mig. Jag har aldrig förstått varför vissa människor måste SKRIKA i telefonen!? Det är nåt av det värsta jag vet! Det är precis som att ju längre bort personen man pratar med bor desto högre måste man gapa?! För mig helt idiotiskt! Det hörs alltså ut på gatan när han pratar i telefon. Å han skriker bara så när han pratar med folk utanför Sverige och folk i mobil! Just det, "för i och med att mobiler inte har nån sladd så hörs man lite lite sämre" förstår ni! Så e det....*frustrerad*

Har inte gjort nåt sen sist direkt. Läste lite i den underbara boken, sen va det familjemiddag! Mysigt så! Passar alltid på att kolla på LA Ink hos mina föräldrar! VEM bestämde att vi inte skulle ha Discovery i våra hyreshus? Kollade alltid på Miami-ink innan, där Ami James självklart va favoriten, men nu följer jag Kat von D i LA. Älskar verkligen ink-programmen! Idag fick man se en tjej som skulle tatuera sig för första gången, och hon svimmade typ! Där blev ju inte min rädsla direkt mindre! Jag har ju i stort sett bestämt mig nu för att göra min, men efter dagens avsnitt vetti tusan? Hon blev ju helt grön i ansiktet! FY!! Min smärtgräns finns liksom inte ens! -för jag har ont redan innan nån risk för smärta ens finns! Jag är en sån person som säger "AJ" innan jag tappat en kudde på fötterna typ! Jag är extremt smärtkänslig!!!

Hörs vi inte mer idag så får vi se i hur god tid jag e ute i morrn bitti. Kanske hinner med ett inlägg då! Pöss på er!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0