Morrn morrn!

Bestämde mig för att stanna hemma och städa idag. Så Springsteen är just nu på högsta volym och städningen i full gång sen 8 i morse! Nu är det blogg och frukost-paus i alla fall! Man måste ha såna oxå!

Fasen va kul igår! Eller kul och kul...skulle kolla upp hotellet vi ska bo på i Prag samtidigt som jag pratade me en av mina reskamrater på msn. När jag hittade hotellet så skicka jag direkt en länk till henne å bara; "KOLLA här"!! Värsta fina hotellet! Hon blev ju helt till sig! Överlycklig!! Efter en stund så inser jag att i förhållande till vad vi betalat så finns det inte en möjlighet på jordens runda yta att detta kan va hotellet vi bokat! Söker vidare och inser att det finns två hotell, med samma namn i samma område i Prag, ha ha! Hittar "vårt" hotell och skickar nästa länk till henne! Fasen va besviken hon blev! Och jag med... ja ja så kan det gå!

Skulle bara lämna ett livstecken! När man väl kommit igång med städningen e det bäst att fortsätta, man vet aldrig när man tappar lusten!
Hörs senare!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0