Morgonblogg och arbete

God morgon kl 06.57 denna underbara lördagsmorgon! Har inte blivit mycket sovit i  natt vill jag lova! Kollade först på två filmer, klockan blev halv ett, rök ihop med den jag bor med, klockan blev ett, somnade så småningom, vaknade av mig själv 05.20 och kunde inte somna om! Det e ju endast för att jag latade mig så fruktansvärt hela dagen igår! -och sov för den delen lite för många timmar! Får väl se när detta slår igen på mig idag på jobbet...

Filmerna jag såg var Tropic Thunder, vilken var en typisk "sådär"film....varken bra eller kasst. Ben Stiller e ju dock en av mina absoluta favoriter så det va nog han som höll igång filmen! Sen såg jag The Hottie and the Nottie. Gillar egentligen inte såna filmer, tycker det blir för pluttigt och gulligt och framför allt förutsägbart! Och Paris H är väl inte min favorit heller direkt! Men som slapparfilm; helt ok. Ikväll blir det nog tantvarning på mig, för då börjar melodifestivalen! Den andra som bor här ska ut på krogen så jag är heeeelt ensam, vilket ska blir j*vligt skönt!! =)

Nähäpp nu har det gått 6 minuter av min värdefulla morgontid så jag får nog gå och göra mig i ordning!

Hörs senare!
Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0