Middagspaus...

Japp nu har jag haft middagsrast en stund...men den e alldeles strax över. Så snart jag skrivit ett litet inlägg! Min gulliga morfar ringde och bjöd upp mig och bror på middag, å det tackar man ju sällan nej till, så nu har jag varit där en stund och laddat mina batterier! Är nu tillbaks vid datorn...IGEN... Hörde häromdan att man kan få puckelrygg av att sitta för mycket vid datorn. Undrar om jag är ett undantag då, med tanke på att jag bott vid en dator de senaste 4 åren...? Eller växer den sakta men säkert ut, utan att jag märker det!? Fy!! Det hoppas vi inte på!

På tal om roligare saker så gjorde jag världens vurpa härutanför dörren nyss! Jag sa till J "men guuud va mycket is det är på gången här, jag går på gräset istället..." BRAK va det nästa som hördes, när jag gör värsta sliden ner för grässlänten! Ha ha! Upp fortare än faan e man ju oxå! "Va det nån som såg mig?!!" -va min nästa kommentar! Gud va roligt det måste sett ut...ha ha! Ont gjorde det ju inte i alla fall...

Annars har jag väl inget skoj att förtälja....i helgen har vi ju inte heller nåra planer som jag kan berätta om direkt...jag måste ju sitta med skolan hela dygnen utöver jobbet med tanke på att min nästa inlämningsuppgift skall in på måndag! Så...nä, det händer nog inge kul alls!

Until next time suckers..... ;-)

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0