Melodifestival och slappande!

Äntligen!!! När jag slutade jobba kl 17 idag hade jag några underbara lediga timmar framför mig! De första på hela veckan! Så jäkla skönt!! I morrn måste jag fortsätta plugget, men iom att det va lördagkväll tänkte jag att jag kunde unna mig nåra timmar ledigt! Välbehövligt tror jag...har känt mig svimfärdig flera gånger idag på jobbet...men jag har ingen annan än mig själv att skylla! Jag har hållt igång från typ 6 på mornarna till elva tolv på nätterna varje dag denna veckan! Å typ sex nätter me dryga 5 timmars sömn borde väl ta ut sin rätt?! Men i natt ska jag sova i alla fall! Tänker inte gå upp överdrivet tidigt i morgon!

Melodifestivalen va väl sådär...de enda som va skitbra va låt nr.2. Kommer inte ihåg vad dom hette, det va nåt långt och konstigt... Men låten va hur grym som helst! En ypperlig partylåt om ni frågar mig, och den lär gå varm i mina högtalare ett tag framöver!! Annars tyckte jag väl att det va samma dynga som alltid! Till och med EMD gjorde mig besviken! Låten va väl okej, men deras fula utstyrsel förstörde allt!!

Nu ska jag sätta på en film för att säkerligen somna inom de första 15 minuterna!

Puss & Kram
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0