Lördagskväll, gräsänka och melodifestival

Nu är arbetsveckan slut för denna gången! Nu är det söndag i morgon och den måste gå till att plugga. Likaså måndagen.

Som rubriken lyder är jag ensam hemma ikväll, vilket är hur skönt som helst!!! Ska bara ligga och slappa, hänga med mig själv och glo lite på melodifestivalen som tydligen börjar ikväll. Brukar ha stenkoll på den men i år va jag helt omedveten om att den ens började idag innan en kompis sa det i veckan. Vilka är ens med?? Inte en aning har jag!

Inget roligt folk på jobbet idag!! Dom som är där å handlar är ju iofs aldrig roliga men jag syftade på dom som jobbade. Hon jag åker ihop med /umgås med på jobbet var sjuk. En annan polare va inte på min avdelning. Och "alla" fräscha killar som annars kan underhålla mig en arbetsdag var tydligen oxå lediga. Ha ha ha! Skämt och sido, har inte speciellt många span på jobbet, möjligtvis 2 av oss 1100 anställda som är värda att lägga ögonen på, men ingen syn av dom idag inte! :-)

Vi får väl se om jag gör ett inlägg lite senare. Beror på om jag bestämmer mig för att spendera kvällen framför datorn eller framför Tv'n...det märker vi!

Puss&Kram

//L

Kommentarer
Postat av: Secret of anonym

Fjortislista ^^

2009-02-07 @ 20:30:51
Postat av: L

Du tror väl inte på allvar att du är nån "secret"?!! Jag e väl inte dum i huvudet....

2009-02-07 @ 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0