Lista part two

156. Barnprogram du avskyr: Alla!
157. På din fritid: Lägger ganska mycket tid vid datorn, mina vänner och min familj
158. Men vill: Träna mer
159. Om sex månader: Är det sommar och sol och jag är lycklig som få!!
160. Samlar på: Handväskor och kaffemuggar =)
161. Din värsta ovana: Ganska många som jag själv tycker är dåliga...
162. Din bästa ovana: Jag är världens bästa person ;-) (hoppas ni tål lite ironi...)
163. Kändis du skulle vilja vara: Skulle never ever vilja va en kändis. Har så ont av människor så jag skulle aldrig palla
164. Kändis du skulle vilja vara med: "vara med" hur då?! Äh, konstig fråga.
165. Du ångrar att du inte: Jag ångrar varje dag att jag inte är mer impulsiv.
166. Du blir glad av: MIna vänner
167. Du blir förbannad av: Att inte klara av kraven som jag sätter på mig själv
168. Din bästa raggningsfras: har ingen
169. Drömjobb: Forska skrev jag ju i förra inlägget
170. Om du fick 10 miljoner: Köpa saker till ALLA jag känner. Saker som jag vet att de alltid velat ha men aldrig kunnat köpa
171. Bästa ställe i ditt hemland? Skogen
172. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: Döda
173. Största hemlighet: Ha ha, den skriver jag säkert ut här! Men jag har nog skrivit om den för ett tag sen. Väl inlindad dock.
174. När ingen ser dig: Gör jag massor! =)
175. Nära-döden-upplevelse: När dom tvingade mig att åka en hiss ner i en gruva i Polen för många herrans år sen. DÅ såg jag livet passera i revy! Inte för att det va nån fara för mitt liv på riktigt, men utifrån mitt perspektiv va det definitivt det!!
176. Ditt livs bästa ögonblick: Åh finns så många!
177. Bok och låt du önskar du hade skrivit: Ha ha! Harry Potters författare e ju rätt rik så det skulle ju va dom då. Låt; Drive all night
178. Dina bästa festkläder: mest vanliga grejer antar jag...eller min vita 60-tals klänning kanske?!
179. Bästa tekniska uppfinningen: Internet, Tv, telefon
180. Levande begravd eller levande kremerad: kremerad
181. Du kommer till himlen / helvetet: Inget utav dom...
182. Brott du begått: Skulle va nedladdning då...å detdär tuggummit för 20 år sen!
183. En sak du stulit från en kompis: Tror aldrig att jag snott nåt....
184. Du har knarkat / testat droger: Nope!
185. Om Ja; Vad: Nada!!
186. Har du någon bästis? Nä, få väldigt bra vänner bara...
189. Gruppsex: Censur
190. Har du haft sexuella fantasier om det egna könet: Nää
191. Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon: Ja nån brorsa har man ju råkat...hrmm...
194. Har du använt sexleksaker: Maybe
195. Vilka: skit i det du
196. Antal one-night-stands du har haft: Varför skulle jag svara på sånt här??
197. Har du betalat för sex: Ha ha , nej!!!
198. Det kostade: Billigt! ;-)
199. I din umgängeskrets har du haft sex med: Gud va många störda frågor här kommer nu...Nej ingen av de jag umgås me nu nä...
200. Könssjukdom: NO
201. Vilken: Ingen sa jag ju...
202. Från vem:
203. I din umgängeskrets vill du helst ha sex med: Mena seriöst att jag ska skriva ut ett namn här?! Ingen jag umgås med finns i mina fantasier!!
204. Har du varit otrogen: Nä....
205. Mot vem: ......
206. Med vem: ......
207. Din konstigaste sexuella upplevelse: Ha ha, det va lätt den gången när jag och B...........trodde ni va?! Glöm det.
208. Beskriv dig själv med tre ord: Rolig, vänlig och clever!
209. Har du nån gång varit deprimerad: Jo det har jag nog, inget långvarigt dock
210. Känner du någon som varit/är deprimerad: Ja det gör jag
211. Finns det någon du vill lägga en förbannelse på: nä sysslar inte me sånt. Tror mer på talk and make friends
212. Har du blivit behandlad som skit av en vän? Längesen
213. Vad gjorde du då: Kommer inte ihåg...
214. Vad får dig alltid att skratta? Peter Magnusson
215. Har du bra självförtroende? Relativt
216. Älskar du livet? JA!
217. Vad önskar du? Lycka
218. Vad tycker du är gott? Mycket
219. Vad har du för humor? Lite låg tror jag...älskar hey baberiba och hem till midgård! hur kul som helst!
220. Har du varit fruktansvärt kär någon gång? Ja
221. Vad ska du göra idag? Fika massor!
222. Vad ska du göra där? Ehhh?
223. Har du varit på IRL-träff? Ja
224. Har du fått vänner via webben? Nä tydligen inte =)
225. Vad gör du mest när du är vid datorn? Läser bloggar och tidningar, bloggar själv. Lyssnar på musik.
226. Vad läser du varje dag? Aftonbladet
227. Vad dricker du varje dag? Kaffe
228. Favoritdagstidning: se ovan
229. Favoritveckotidning: Ingen
230. Mobiltelefonen betyder för dig: om inte allt, i alla fall mycket!

Del 2 klar! Bara del 3 kvar... Ha ha. Jag sa ju att den va lång!! Nu lägger jag ner detta för en stund. Ska gå och ta på mig kläder kanske?! Har trots allt varit vaken i nån timma så det borde väl va på tiden nu!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0