Lista part 3 *asseriösa svar!!*

231. Vad har du i din handväska? Mobil, kalender, läppglans, fishermans friend, block, plånbok, nycklar och massa skräp!
232. Har du körkort? Självklart
233. Hur många uppkörningar gjorde du? 1
234. Vart det dyrt? Ingen aning...pappa betalade. Men tog inte så många lektioner så det blev nog inte så farligt.
235. Har du moped? Nej men hade för sisådär en 10 år sen!
236. Drömmer du? Ja både dag och natt
237. Om ja; minns du dina drömmar? Sällan. Jättetråkigt!
238. Tror du på nåt övernaturligt? Njae...jo jag gör nog det.
239. Om ja; vad: Andar
240. Om inte; vad anser du om övernaturliga ting?
241. Röker du? Ja
242. Om ja; varför slutar du inte? Tror mitt liv kommer bli skittråkigt utan att röka!
243. Spara eller slösa? Slösa tyvärr
244. Har du investerat pengar? Jag själv? Nope.
245. Spelar du sällskapspel? För sällan. Bara jag i min omgivning som tycker det är kul.
246. Favorispelet? TP
247. Spelar du datorspel? Nope
248. Favoritpratprogram på datorn? MSN
249. Favoritsemesterställe: Förvånande nog Prag!
250. Drömresan skulle vara: Tågluff i Europa me brudarna!
251. Har rest till: Inte till så många ställen. Grekland massa gånger(Kreta, Cypern, Athen), Prag, Albanien, Österrike, Polen, Tyskland, å sen dom där vanliga Norge, Danmark blaha blaha...
252. Semestertips? Ehh, ha kul?! Å ta inte med dig min pappa! gjorde det misstaget på den senaste resan och det är inte att rekommendera!
253. Semestermardröm? Bränna sig i solen nåt enormt den första dagen och sen inte kunna gå ut! Eller magsjuka... Fy!
254. Vad skulle du INTE göra på din semester? Sånt som jag gör hemma! Städa, plugga, tvätta etc etc
255. Vem diskar hemma hos er? Jag i egen hög person!
256. Storhandlar du? Japp
257. Är det något du är bra på? Ja en del saker.
258. Är du praktisk? Nej inte speciellt
259. Är du teknisk? Nej inte det heller.
260. Har du besökt nåt nöjesfält? Ja det har hänt
261. Gillar du det? Nä tycker inte det e så kul
262. Favoritkarusellen? Ingen
263. Dusch eller badkar: Beror på....Badkaret används sällan. Men när man är jättefrusen är det ovärderligt!
264. Färg på ditt duschdraperi? Rött
265. Syr du dina gardiner själv? Aldrig.
266. Bästa stället på webben: Google
267. Musikfavoriter / favoritartist: Springsteen
268. Tittar på TV: Desperate, Prison Break, Dirty sexy money, lipstick jungle...en del me andra ord.
269. Hur mycket tittar du på TV? Vet inte. i genomsnitt en timma om dagen kanske, om man slår ut allt tittande på en vecka!
270. Äger du nån leksak? Ja
271. Varför har du sparat dem? Jag har inte sparat den, jag har köpt den nu.
272. Lekte du med Barbies som liten? Japp
273. Eller föredrog du lego? Lekte mycket även med lego
274. Onani; skamligt eller njutningsfullt? Det senare of course
276. Äger du en kamera? Ja
277. Vilken sort? Vet inte...ligger i bilen orkar faktiskt inte gå och kolla.
278. Fotografera du mycket? För lite
279. Högtid du gillar? Julen är bara bäst
280. Har du prestationsångest? Extremt mycket!
281. Har du drömt sanndrömmar nångång? Ja det har jag faktiskt vid ett par tillfällen! Läskigt!
282. Har du en brevvän? Nej
283. Dricker du mjölk? Aldrig! Mjölk hör hemma i kaffe!
284. Varför då? För att mjölk utan kaffe smakar skit!
285. Vad anser du om kungahuset? Ganska onödigt
286. Läser du skvallertidningar? Enstaka gånger
287. Tror du på allt det står i dem? Tar allt med en nypa salt
288. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Jaa det gör jag nog tyvärr.
289. Skvallrar du ibland? Det händer.
290. Har du varit på festivaler? Nä
291. Isåfall vilka: Inga
292. Hur kör du bil? Lugnt och försiktigt
293. Hur ofta byter du sängkläder? Nån/nåra gånger i månaden
294. Har du ett motto du lever efter? Som jag lever efter? Nej
295. Favoritcitat/aforism: "Du får inte slå en kille som är mindre än dig. Men däremot får du kasta upp honom i luften så att han ramlar ner och slår sig själv."
296. Om du skulle skrivit ett citat som gjort dig känd vilket hade du valt då: Ovanstående
297. Öppna en bok du har i närheten, slå upp sidan tolv och citera den fjärde meningen: "Under nyare tid synliggjordes den etiska utmaningen i extrem grad genom berättelserna om naziläkarnas experiment med människor i koncentrationlägren" Min etikbok från skolan låg precis i jämte mig...
298. Favoritfika på café? Latte
299. Ljud du hör just nu: Gissa fem gånger? Springsteens nya skiva
300. Vad finns på väggarna i rummet du sitter i? En anslagstavla, en klocka, ett väggskåp och nåra tavlor
301. Har du en bra relation till dina föräldrar? Superbra!
302. Gillar du att betala räkningar? Hatar det
303. Har du koll på din ekonomi? För dålig faktiskt! Tenderar att försöka förtränga den.
304. Har du vunnit pengar nångång? Nä max 25 spänn på en triss
305. Spelar / tippar du på nåt? Nej, kanske e därför jag inte vinner?
306. Har du något synfel? Nej!
307. David Bowie eller Beatles? Beatles
308. Favoritämne i skolan? Psykologi
309. Världens fulaste ord? snask (hatar det!!! Kan knappt skriva det utan att må illa!)
310. När du svär; vilket ord använder du då? Alla, men mest fan
311. Världens vackraste ord? L-O-V-E. Och "Plutten" =) Vet inte varför men får rysningar!!
312. Brukar du be om varuprov när du handlar kosmetika / vårdprylar? Nej
313. När rengjorde du din ugn senast? Åh jösses! Nån gång förra året!
314. Har du läst Angeligue / Kitty böckerna när du var ung? Nej!
315. Berätta om det värsta du varit med om: En flygresa för ungefär 4 år sedan!
316. Är du social? Både ja och nej.
317. Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? Ja absolut. Med rätt person så!
318. Vad är det mest romantiska du vet? Titta någon som du älskar och som du vet älskar dig i ögonen
319. Om du och din partner zappar på TV:n och det råkar vara porr vad gör du då? Skrattar tror jag
320. Har du och din partner blivit ertappade på bar gärning? Inte min senaste nej, men det har hänt en annan gång!

Listan är slut!! Tjoho! Får väl se hur lång tid det tar innan jag börjar på nästa. Jag har ju några på lager!=)

Har varit och lånat några filmer som jag ska se ikväll. Risken med att ha haft en sån här slapp dag är väl att jag aldrig somnar ikväll. Eller så somnar jag och vaknar upp i morgon och känner mig stendöd! Jag fattar inte det där med att vara utvilad! Jag blir alltid dubbelt så trött efter att ha sovit "för länge"...

Vi får väl se om det blir fler inlägg idag annars hör jag definitivt av mig i morgon!

Puss
//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0