Lång dag till ända!

Nu e jag hemma från jobbet! Har bara hunnit hem, käka några knäckebröd och slå mig ner här...-å klockan e över 22! Fy fasen...va längesen jag jobba kvällar. Innan va det ju vardagsmat att alltid va hemma vid denna tiden, men nu känns det skitskumt!! Nu ska man ju liksom snart gå och lägga sig!?

Gästen är kvar...jag behöver kanske inte hålla på att upprepa detta varje dag, för den dagen han väl försvinner lär ni mötas av ett "TJOOOOOOHOOO" i rubriken i bloggen.. Så så länge inte tjoohooo't kommer så e han kvar! Så har vi klargjort det!!

Inget intressant har hänt här...Jo lite, men det får ni inte veta! ;-) Inte än i alla fall! Jag lovar att jag ska uppdatera om/när nåt händer!! Men trots all skit så känns ändå läget rätt okej!

Min dag i morrn e fullproppad!!! Men på morronen hinner jag nog med ett litet inlägg =) Sov sött!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0