Jaha vad ska man säga??

Vet inte om man ska skratta eller gråta? Kommentaren som lämnats i föregående inlägg tyder ju uppenbarligen på att vissa har svårt att släppa taget... Men jag tror att jag väljer att skratta faktiskt!! Jag har varit både ledsen, arg, och förbannad! Men nu...nu väljer jag att bara garva! Att vara så ensam och desperat efter uppmärksamhet att man inte har något bättre för sig en fredagkväll än att gå in på en blogg som tillhör MIG och lägga ännu en patetisk kommentar... det får mig faktiskt att tycka synd om dig! Just därför jag godkänner kommentaren oxå...tycker att du är värd att få ett helt inlägg för dig själv! Det kanske väger upp ditt tragiska liv, och får dig att vara lite gladare i forsättningen. Så varsigod! Jag bjuder på den!

Nu återgår jag till min blogg, som handlar om MITT liv MINA vänner, MIN familj och det JAG vill skriva om! Det är ju alla hjärtans dag i morgon! Bytte förresten bort jobbet i morrn, så jag e LEDIG!! Tjoho! I alla fall tänker jag bojkotta alla hjärtans dag i år och firar den tillsammans med tjejkompisarna! MEN, tänkte att varför inte en dag som i morgon; visa hur mycket man uppskattar alla sina vänner och sina familjemedlemmar!? Här är det ju ingen som läser men tror att jag ska sätta mig att komponera ihop ett gulligt mail till dom allihop! Bara för att dom ska veta att dom är värdefulla för mig! Japp det ska jag göra! Har ju sån oerhörd tur att ha många personer omkring mig som bryr sig om mig, och som jag bryr mig om... man är verkligen lyckligt lottad då! Eller hur? =)

ÅHH just nu bara älskar jag att ha denna bloggen! Av många olika anledningar! Tycker vissa saker e så tragikomiska att jag kan leva bara på dom i typ 10 år!! Jag växer verkligen!!! Wiiii! Å speciellt eftersom jag har en annan blogg nu (aka dagboken vid sängbordet) där jag skriver allt som verkligen bara JAG behöver får reda på...eftersom vissa ja...har svårt att släppa greppet tydligen *myser*

Så nu e det dags för sängen för min del!! Ska bli skönt! =) Hörs i morrn då!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0