Jag lever!

Första gången på över 2 månader jag verkligen inte hinner blogga på över två dagar! Helt sjukt jag vet, men denna veckan har varit just; HELT sjuk! Har knappt haft tid att sova. Har pluggat från tidig morgon till att jag stupat på kvällen. Bokstavligt talat! Har aldrig haft så mycket att göra som vi har nu. Just nu känns det som att jag får ta en vecka åt gången, och hänga på så länge det går helt enkelt! Utöver detta har jag ju en 60 % tjänst på jobbet som börjar nästa vecka, tjoho liksom?!
Det har inte hänt nåt annat kul här...vår inneboende är kvar (två veckor snart...) så honom lär jag inte bli av med på ett tag! Men eftersom jag som sagt har lagt åtskilliga timmar på plugget så har jag inge kul att berätta, om ni inte vill höra om min studier i metod, vetenslapsteori och etik?? Men nä...jag tror jag skiter i det!

Puss
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0