Jag e kass!

Bara för att jag släppte bloggen i nåra dagar har jag blivit helt trög! Mycketoxå  pga min inneboende, som för övrigt fortfarande e kvar...Jag har inte varit hemma mkt idag ju! Flydde först till skolan och sen hem till kocken nu ikväll. Kom hem typ halv elva och sitter just nu på msn med 6 personer samtidigt som jag bloggar! Fingrarna glöder nästan =) Men nu börjar ju klockan gå mot läggdags så jag ska bara skriva ett kort inlägg!

Åh en så rolig sak har hänt idag!!! Men jag tänker inte skriva det här!! Tänker bara skriva att jag e glad glad glad!!!! Tänk va små saker kan förgylla vardagen! Varje sekund, minut och timma blir bara...bra!

Så mina vänner, puss på er så höres vi i morgon!

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0