Ja se det snöar

Skit oxå! Det slutade ju snöa igår kväll, så jag vart så glad för då slipper ju jag köra i det! Men nej så fel jag hade! Nu vräker det fullkomligt ner snö ifrån himlen! Jag får väl köra en bit och se hur det ser ut söderut. Ibland så kan det skilja sig som mellan två länder mellan dessa två städer; kan va snöstorm i den ena och solsken i den andra. Men eftersom jag är så nojjig över att köra i snö så får vi väl se hur långt jag kommer, Ska det fortsätta i denna takten vill jag ju knappast bli sittande på jobbet till sent heller, för då måste jag ju köra hem när det är mörkt sen ju! Åhhhh, vill ju ha vår nu ju!

Hände ju knappast nåt skoj efter mitt sista inlägg igår. Har inte alls sovit bra i natt. Gjorde ju som jag sa och kollade på SATC, men inte somnade jag då inte! Började kolla på nästa TV-program och insåg att jag bör nog gå och lägga mig för att orka upp idag. Tror ni att jag somnade då? Nej då, inte överhuvudtaget! För mig är det extremt när jag inte har somnat efter en halvtimma typ, eftersom jag i vanliga fall alltid sover ca 2 min efter jag lagt mitt huvud på kudden. Sista gången jag kolla på klockan var den nästan två, då hade jag legat i nästan två timmar! Sen när jag väl hade somnat första gången så vaknade jag ju säkert 43 gånger innan klockan ringde vid sex....jobbigt med såna här nätter! Man vet ju att det alltid slår igen på en dagen efter!

Nu ska jag göra mig i ordning för att ge mig ut i snöovädret! (Det värsta är att det inte ens står på SMHI att det skall snöa varken som igår eller idag!! I morgon stod det, i alla fall igår, att snön skulle komma!)

Puss & Kram

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0