Godmorgon, goddag och godnatt!

Jag kör alla inlägg i sträck nu! =) Jag är helt färdig och skall gå och lägga mig vilken sekund som helst! Jag mitt pucko åkte till skolan kl halv åtta i morse, kom fram och insåg att min föreläsning började kvart över 12! Hur skoj va det tror ni? Det värsta va ju att jag samåkte oxå, så jag va ju tvungen att sitta kvar till kl 12 när min polares lektion slutade för att sedan köra hem! Till råga på allt blev min lärare skitsur!! Men va faan det är ju min utbildning!? Och jag sa till henne minst 10 gånger hur ledsen jag var och att det va ett misstag! Trodde hon på allvar att jag gick upp halv sex i morse för att det va kul eller?! Å dessutom gick till henne och förklarade situationen om jag inte va uppriktigt ledsen över min miss? Ja ja, skit i henne...

Annars har det inte hänt nåt kul! Jag har verkligen suttit me plugget hela dagen. Från halv 9 i morse tills nu. Med ett undantag för en timmas matlagning och intag av föda! Så inte så konstigt att jag e trött....Börjar få sån panik över skolan nu, känns som att jag aldrig ska hinna klart! Men i morgon skall jag i alla fall träffa mina klasskompisar L, S och J! Kan va skönt att ventilera allt lite me nån, e lite halvjobbigt att va ensam....

Men nu mina vänner e det dags för sängen!

Puss & Kram

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0