God morgon på er!

Trodde att jag skulle vakna upp till ett snöigt landskap idag, men så blev det inte! Å ingen är gladare än jag för det! =) Tror att jag ska rymma iväg till högskolan idag...sätta mig där och läsa så min gäst får röja runt här själv idag....

Vill passa på att tacka er få som lämnar en vänlig kommentar emellanåt! Jag har fått den dåliga erfarenheten av att elaka, nedvärderande kommentarer nästan är det enda jag får, å när då en vänlig själ lämnar en söt kommentar så gör det hela min dag! Tack =) Lite sorgligt att så många människor runt om i detta land mår bättre när de får vältra sig i andras olycka och problem...

Idag har jag inga planer...en kompis skulle komma på kaffe ikväll. Så då vill det till att han jag bor ihop med tar med sig gästen och drar nån annanstans så länge! Som sagt; det är skit att inte kunna vara sig själv i sitt eget hem! Sen ska jag väl inte säga nåt...hade det varit en av mina polare som kom så hade jag ju inte tvekat om att låta dom slagga ´på soffan! Å då hade ju han fått stå ut...så jag får väl försöka sluta sura och bete mig som en trevlig värdinna! -förutom det där me matlagning då! Där går min gräns... ;-)

Näpp nu går jag och tar en dusch, sen drar jag neråt högskolan! Japp, så får det bli!

Puss så länge
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0