Go natt!!

Såja nu kommer mitt sista inlägg för dagen! Lade ner pluggandet innan, jag tror faktiskt att det är det som behövs för tillfället...-om jag nånsin ska komma igen! Sen sist har jag käkat, kollat på Dirty Sexy Money och pratat en timma i telefon med miss T. Vet att jag skrivit om det innan här på bloggen... om hur glad jag verkligen är för att hon är tillbaks i mitt liv, men det tåls att nämnas igen... Jag sa det faktiskt till henne för ett tag sen oxå. Tror att hon blev glad i alla fall. Men det är faktiskt så; man träffar inte många personer i livet som påverkar en till den grad att ingen annan nånsin kan fylla tomrummet som blir om man förlorar dom. Hon är min "sån", ha ha! Vet inte vad jag ska kalla det, så det får bli "sån" helt enkelt. Det finns ingenting som jag inte gått igenom med henne. Det fanns ingenting hon inte visste om mig. Och när telefonluren lyftes var det givet till vilket nummer man skulle ringa...Jaa, så va det. Å nu e hon tillbaks! Finally!

Surar lite över att han som började sura på mig härom veckan för att jag inte kom och hälsade på fortfarande surar! Fattar inte vad det är med folk? Finns det inga människor kvar som INTE vältrar sig i självömkan och egoism? Börjar seriöst att undra....

Nu kommer jag nog snart att somna i alla fall, vilket ska bli rätt skönt. Jag va nära att somna innan när telefonen ringde...så Godnatt nu bloggen så hörs vi i morrn!

Puss
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0