Go morron!

Har sovit 12 timmar inatt och det var hur skönt som helst!! Kändes som att jag verkligen behövde det! Idag är jag ju ledig också vilket inte gör saken sämre. Ska bara dricka massa kaffe och träffa mina vänner! Precis en sån dag som jag gillar bäst! =)

Ska fortsätta me min lista sen oxå! Blev klassad som fjortis i en av kommentarerna efter att ha gjort den, men se ni det blir bara till en komplimang för mig, eftersom den som lämnat kommentaren uppenbarligen lagt ner tid av sitt liv på att gå in på min blogg, läsa mina inlägg och lägga en värdering i hur jag är som person! Underbart att få den slags uppmärksamhet tycker jag. Sen gällande värderingen som sådan; Jag gör i alla fall nånting med mitt liv...till skillnad från många andra =)

Kollade på Borat igår. Ha ha! Va nog 9 gången eller nåt, men shit va kul det är! Han har verkligen prickat totalt rätt i mycket av det som visas i filmen! Att ha texten med på svenska är ju egentligen att förstöra mycket av humorn, bättre att bara ha engelskan för det blir så jäkla mycket roligare då!

Nähä, nu ska jag göra en bit till av min roliga lista som påbörjades igår, Enjoy ;-)

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0