En svacka...

Ja......det är sant! Jag har hamnat i världens svacka! Jag har suttit framför datorn konstant från kl 17.00 när jag kom hem, och vad har jag gjort?!! Ingenting! Jag hade ju världens flow innan när jag satt hos mamma, men det är som bortblåst!? Jag kommer inte för någonting!! Kanske e ett tecken på att man bör vila, men jag kan ju inte det heller! Fan och skit!! Mitt huvud e helt låst!!! Kanske bäst att gå och lägga sig? Men i morgon är ju sista dagen! Sen e det slut med plugget för på torsdag jobbar jag ju heldag! Sista chansen nu att få in den jäkla engelska redovisningen i huvudet! Ja ja, får väl se vad som händer, men detta är den värsta känslan i världen!

I morgon e det ju i alla fall löning! Finally! Så fattig som jag varit nu va längesedan jag var! Men i morgon kommer ju pengarna så jag i alla fall kan betala mina räkningar. Eftersom jag inte har någon fritid så hinner jag ju som tur e inte göra slut på några pengar, men när väl räkningarna e betalda och kylen inte ropar eko så känns det ju lite lugnare....har en resa som skall betalas denna månaden oxå...plus min jacka som jag beställde....plus att jag väldigt gärna vill ha en kamera! Mmm, man vill mycket här i världen?! Måste kolla upp nån bra digitalkamera som helst inte kostar nånting! Finns dom?! Det borde det göra...speciellt eftersom mina krav inte är så höga? Jag vill bara sikta och trycka av liksom....Ha ha!

Jag måste försöka ta mig ur min svacka nu! Seriöst....detta är inte bra....Känner mig sjukt frustrerad!!!!!


                                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0